Dumma morgonjympa!
Publicerad:

Alltså...fem morgnar i sträck har jag gjort enkla yoga/stretch övningar, så att jag inte ska vara såå himla stel som jag är. Jag tänkte att det måste ju vara jättebra för mig som känner mig så stel och ovig...Men igår började jag få ont i hela kroppen, typ träningsvärk och i dag har jag sååå ont i HELA kroppen, i muskler jag inte visste att jag hade. Hur är det möjligt??? Alltså jag har inte tränat direkt, utan mest bara stretchat. Kan man få träningsvärk i hela kroppen av det?? Jag tycker det är jättekonstigt. Jag fattar inte....Om nån vet om man kan få värsta träningsvärken av lite stretching och enkla yogaövningar, så meddela mig....

Lördag idag....Boas och jag har inga planer, jag vill dock ut och köpa akvariefiskar till mitt halvtomma akvarium. Lite neontetror skulle fylla ut det ganska bra. Ska tjata på Boas lite till så kanske jag lyckas få med honom till stan...


Dax att klä på sig nu...!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: