Dagen efter....
Publicerad:

Oj, vad roligt jag hade igår!
Var på tjejfest hemma hos Malin igår kväll. Tror det var 10 tjejer där och jag kände bara Malin, ingen annan. Men så roligt det är med just sånna fester! Jag som alltid festar med samma personer (som är jättetrevligt) tyckte att det var jätteroligt att få lära känna lite nya människor i denna stad. Och hur trevliga är inte Malins vänner då....Det var väldigt väldigt många år sedan jag träffade så trevligt folk! Skelleftebor är ju bara för trevliga! (alla på Malins fest kan ta åt sig av det)

Det blev mycket snack och mycket dryck hos malin, sedan bar det av till Station 8. Jag kan inte komma ihåg sist jag var ute på Station 8 (Johanna i Parken). Jag kan ärligt säga att jag har inte varit där sedan det blev Johanna i Parken iallafall och det är ju några år sedan. Jag går ju mesta dels på pubar och ölhak när jag går ut, men igår äntligen fick jag dansa loss på dansgolvet (som jag har längtat)! Roligt att träffa annat folk jag känner, som jag inte sett på länge oxå. Det blev dock en ganska tidig kväll. Vid 1.00 kom VÄRLDENS UNDERBARASTE sambo att hämtade mig!

Vaknade kl 8.30 imorse och kunde inte somna om, så nu sitter jag och äter en härlig dagen efter frukost och kolar på alpint.

Min goda söndagsfrukost!


Roligt att så många kom fram till mig och igår och sa att de läser min Blogg! Alltid roligt att få veta vilka det egentligen som är intresserad av min ganska vardagliga vardag!

Igår var det Mello oxå. Jag såg den inte då jag var på fest. Men jag lyssnade på alla låtar i fredags. Gissa om jag blev upprörd när jag hörde Mollys låt!!! Alltså Molly har Sveriges absolut bästa röst (efter Carola) och så ger de henne den där låten! Hur tänker text och musikförfattarna??? Jag har väntat i två år på att Molly ska vara med i Melodifestivalen, och nu när hon äntligen är med så får hon den dåliga låten. Herre Gud! Man kan ju bli upprörd för mindre! Jag har som sagt inte sett Mello än och faktiskt inte hört hela Mollys låt, så jag hoppas jag ändrar åsikt när jag kolla på reprisen ikväll. Jag tycker iallafall att det var bra att hon tog sig till finalen, det förtjänar hon bara för att det är hon. (Lyssna på hennes version av Hallelujah http://www.youtube.com/?v=Hg2yiJTnkjQ  på Youtube).  De andra låtarna har jag oxå bara hört 1 minut av och ingen var ju särskilt bra, möjligtvis Velvets låt, den tycker jag är godkänd, men den gick väl inte ens till andra chansen....Svenska folket borde i få rösta!!!! Internationella juryn börjar dock lära sig sitt jobb, igår röstade de iallfall vidare en låt som man kunde förvänta sig att de skulle rösta vidare.

Idag ska vi ut till Noret och gratta Boas mamma som fyllde år i torsdags, måste nog börja fixa mig nu då vi ska åka om 45 minuter.....

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: