Blandade bilder från förr och några nya....
Publicerad:

"Snodde" lite bilder av Ulrika när jag var i Skelleftehamn....Här är några av dem och lite andra bilder..


Julia, Thea, en korthårig (skitsnyggt) Matilda, och jag i bakgrunden. En härlig sommar dag 2005.


Basket -sommaren 2005


Sockervadd tillverkning i pop 3, sommaren 2004. Vilken fantastisk sommar det var...

Personalbilden från Gröna Lund 2004. Haha...ser ni födelsemärket på kinden, den är inte längre kvar (nu endast ett ärr där) Trivdes i kort hår, men när denna bilds tog måste jag haft en dålig hårdag. Ska leta snyggare bilder på mig i kort hår. Funderar nämligen på att klippa av det igen...om jag vågar


Sommaren 2004- Den roligaste och galnaste "efterfesten" jag någonsin varit på. Jag, Johanna, Hanna och Mohammed festade hela natten och klev helt oplanerat på första Vikingfärjan till Åland på morgonen kl 7.00 för att efterfesta. Inga ombyten och nästan inga pengar, blev det ingen efterfest, utan mest sömn och godis. Men roligt hade vi. Oplanerade Finlandsresor är roligast!


Sommaren 2004. Gröna Lunds avslutningsfest. Jag har precis tagit emot priset  "Årets Super Gröna Lundaren" Den "duktigaste" medarbetaren av 1400 personer. Motivering:
"Med omtanke och värme hon värnar om alla. För hennes glädje och effektivitet vi raklånga falla. Hon får både medarbetare och gäster att le, då hon med stor entusiasm leder Kiosk & Café. Hela avdelningen till henne står i skuld, då hon visat att Silwer är bättre än guld"
Helt klart den häftigaste kvällen i mitt liv! Never forget! 600 personer i publiken ställde sig upp och applåderade... *ryser*


Boas och Julia. Så här såg Boas ut när jag blev kär i honom. Den här bilden är nämligen tagen en vecka efter att jag för första gången kände att "honom ska jag ha" (dec -04). 4 månader senare blev vi tillsammans


Sommaren 2007.... Oj, vad blek jag var....


Den absolut första bilden på Boas och mig som ett par-april 2005


Julia och Samuels förlovningsfest- nov 2006



Discofest- jan 2008


Danstävling. De två finalisterna....dock vann ingen av oss
    Taggar:


   Matilda

Jag kanske borde klippa mig kort igen, vad tycker du?



Men herregud vilken skillnad man ser på mig. Jag ser sjukt smal ut i ansiktet, jag måste ha gått upp ganska mycket sen dess. Suck.. :)


2009-02-20 / 14:58:53
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: