Andas ut....
Publicerad:

Deltentan är över och det gick snabbt. Jag skrev den på 10 minuter, men satt kvar i 20 minuter bara för att.... Det kändes som om det gick toppenbra, men det är klart att risk för slarvfel är det när man skriver en deltenta så snabbt...Jag är övertygad om att jag har minst 3,5p av 5p...Borde kanske inte vara så självsäker innan jag får tillbaka den...risk att jag blir besviken isåfall.

Måste bara säga att det är riktigt, riktigt kallt ute. -15 grader är inte så roligt att ta en promenad i, men jag gjorde det ändå bara för att jag känner mig så lat när jag tar bússen till skolan. Och snö i määängder är det. Det har snöat hela helgen! Min gissning är att vi har fått över en meter snö sedan i torsdags. Jag ska försöka fixa en bild på plogkanterna och snöhögarna. Det är alltså galet mycket vinter här!

Nu ska jag göra ett sista ryck med städning och packning innan jag åker till Skelleftehamn.
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: