Vaknat helt i onödan....
Publicerad:

Idag har jag 5 kunder inbokade. Den första kl. 9.00 och den sista kl 18.30. Så kl. 7.15 imorse ringde min klocka... Jag sminkade mig, åt frukost och klädde på mig massa kläder för det är -16 grader i Skellefteå idag. Klockan 8.10 började jag promenera till jobbet, i nysnö som föll igår. Himla mysigt faktiskt med nysnö, kyla och fortfarande mörkt ute. Efter 5 minuter ringer min telefon. Jag svarar inte då jag inte kan ta en bokning när jag är ute och promenerar, lite för jobbigt att leta kalendern o.s.v. 

Som tur va lämnade hon som ringde ett meddelande. Min kund kl. 9.00 idag har fått magsjuka. Typiskt, var min första tanke... Men då jag inte hade gått så långt så kom jag på att det skulle vara ganska skönt att gå hem, lägga sig i soffan, tända massa ljus och blogga lite.... Och det är precis det jag gör nu! :-)

Så min nästa kund kommer kl 11.30 så i 2 timmar till kan jag vara hemma.

Ibland känns det bra att få avbokningar i sista sekund faktiskt!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: