Bilder från Fränsta!
Publicerad:

Jag har inte hunnit skriva nått om Boas o mitt besök i Fränsta helgen 4-7 december. Jag har nog inte ens nämnt att vi skulle till Fränsta förra helgen...

Torsdag
I torsdags, för en vecka sedan, körde Boas och jag ner till Timrå. Vid 21-tiden kom vi fram till syrran och hennes familj. Men vi var trötta så vi gick och lade oss ganska tidigt...

Fredag
Klockan 7.30 åker Marie och Larry och jobbar och Boas och jag är barnvakt åt deras barn, Bella och Gabbe. Tur att de är världens raraste, snällaste, gladaste barn! Det var inga problem alls! Tvärtom, vi hade väldigt roligt tillsammans, dansade, sjöng och tittade på Lilla Sjöjungfrun.


Denna chokladkalender fick Bella i present från Boas och mig! (köpt på postfoto.se.)

Vid 11-tiden lastade vi in Bella och Gabbe i bilen och körde iväg till Birsta City, där vi handlade present till Carro (som fyller år idag)

Vid 13-tiden var vi framme i Fränsta. Väl där lekte vi vidare... Jag lyckades även sova ner Gabbe, utan problem!


Jag och Gabbe myser i sängen!

Vid 19-tiden kommer även Marie och Larry till Fränsta. Då har Boas o jag barnvaktat Bella och Gabbe hela dagen, helt utan problem. Boas ville t.o.m adoptera Gabbe för att han var så glad och snäll hela dagen (eller han är ju alltid glad)!

Lördag
På lördagen åkte vi, hela familjen Silwer och Ojo till Östersund. Ett helt gäng var vi, 11 personer. I bilen fick vi lyssna på Bellas skönsång! "Bäller klan, Bäller klan, hödes Ding DONG..." (ska försöka lägga ut videoinspelningen sen). Först gick vi några timmar på Jamtli Julmarknad och sedan var det dax för julbord!!! Här kommer bilder från dagen!


Bella åker Karusell


Bella rider på en pony


I väntan på julbordet....


Carro o Linus på Jamtlis julbord


Mätta och belåtna efter all julmat


Gabbe, första gången på julbord. Här med mormor, Annki


Efterrätterna uppätna, dax att åka hem



Jag och Bobbo

Jamtlis Julbord består av ett helt rum fullt med godis, kakor, efterrätter, frukt och ostar. Bella åt endast vindruvor från "kakrummet". Hon åt galet mycket vindruvor!

Söndag
Firandet av Carros 20-årsdag. Mycket mat återigen!


Bella gör sig snygg inför Moster Carros 20-årsfest.


Uppdukat för mat!


Carro hugger in på tårtan!

På måndagen körde Boas o jag hem till Skellefteå igen! Självklart gjorde vi ett stopp på Ikea Sundsvall på vägen hem!

Det är alltid lika roligt att få träffa alla hemma i Fränsta, särskilt mina älskade syskonbarn, Bella och Gabbe! Så fort jag kom hem till Skellefteå igen så saknade jag dem. Boas och jag har återigen insett att vi ALDRIG kommer få så snälla och söta barn själva... Då vi inte får adoptera sötisarna så får vi väl vara tacksamma att vi får vara barnvakt åt dem ibland! Tur att det bara är 2 veckor kvar tills jag får träffa dem nästa gång!

Som vanligt knäppte jag galet mycket bilder. Så här kommer några fler bilder från helgen!


Gabbe, 1 år och 14 dagar gammal!


Syskonkärlek!


Morfar leker med barnbarnen (hela tiden)

Nu är det dax för lite kvällsfika.... God natt!



    Taggar:


   Annki

Roligt att vi har en så duktig fotograf i familjen!

Kram/Mamma


2009-12-11 / 15:36:28
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: