Tack, mamma och pappa!
Publicerad:

Igår fick jag en rolig överraskning när jag kom hem från jobbet vid 21.30. I postlådan låg ett paket till mig, från mamma o pappa. Min första tanke var: "varför skicka paket redan, jag fyller ju inte år förrän nästa vecka..." Men jag fick ett paket bara för att jag har klarat nagelterapeututbildningen. Jag fick ett par fina örhängen och ett supersnyggt silverarmband! Tack för det världens bästa mamma o pappa! :-)

Idag är det sommar ute...eller det har varit sommar ute hela veckan, men jag har ju jobbat och inte märkt så mycket av det. Idag låg jag dock på bryggan i älven och solade och käkade lunch. Sååå himla skönt var det!

Om en vecka drar vi ju till London och idag fick jag mail från min kompis Lucy i Oxford att hon kommer åka till London en dag bara för att träffa mig. Ska bli himla roligt att träffa henne. Sist vi sågs var 2001 då jag var och besökte henne i Oxford.

Ska avsluta dagens inlägg med att säga GRATTIS till min vän AKO och Peter som fick en dotter i måndags! Hoppas jag får se sötisen nästa gång jag besöker Sundsvall!
    Taggar:


   Annki

KRAM Sofie!



Roligt att du tyckte om presenten.

Lycka till!



Mamma o Pappa


2009-08-06 / 16:15:52
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: