90210...
Publicerad:

När jag var typ 11-12 år så var min favoritserie på TV "Beverly Hills" Jag missade inte ett avsnitt! Förra året kom det ju en nyinspelning av "Beverly Hills", men nu heter den "90210". För ett par dagar sedan började jag kolla på "90210" och nu är jag helt fast! Många av de gamla skådespelarna är med i den nya serien och de som spelade "småsyskon" till huvudrollsinnehavarna då, är nu de som har huvudrolllen i "90210". Riktigt bra är den nya serien... men det får man kanske inte erkänna när man är 27 år.... 

Ska passa på att kolla på ett avsnitt nu igen, innan Boas kommer hem....

    Taggar:


   Elin

Har tänkt kolla in det, men har inte blivit av. ;b Såg att du var från skellefte. Verkar vara en mysig stad, eller är jag helt ute och cyklar?


2009-08-31 / 21:19:05
Blogg: http://elinbanan.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: