Vecka 18
Publicerad:

Ny vecka, en kort vecka, då det är valborg och första maj på torsdag och fredag. Skönt!

Idag ska jag börja dagen med att ta en lång promenad, På förmiddagen ska jag plugga KM och hoppas jag blir klar med teoriskrivandet idag. Klockan 13 ska jag upp till Ulrika på Nagelateljén och titta hur hon arbetar. Där ska jag vara resten av dagen....

Resten av veckan då..? Jag ska på morgonpromenad varje morgon. På tisdag och onsdag har jag lektioner så då blir det skola.. På torsdag är det Valborg! Hoppas det blir fint väder för då blir det grillning hos Julia och Samuel!

Igår hade jag en skön dag på balkongen. Sedan en timme vid diskhon och klockan 17 igår åkte vi till Skelleftehamn där det serverades Taccos och födelsedagsfika. Mycket trevligt!
    Taggar:


   Matilda

Haha, jag kan alltid försöka hjälpa. Vad är det du vill ändra? :)


2009-04-28 / 10:05:38
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: