Söndagkväll...
Publicerad:

Tog precis den här bilden. Boas sitter och spelar Fifa och Siri ligger och sover i hans famn. Ser så mysigt ut.


Siri syns nästan inte för hon är så vit. Men hon sover djupt i Boas famn iallafall.

Så här såg det ut igår kväll när Siri och Lucifer låg och sov i soffan

Ibland är de för söta, våra katter. Men oftast är de bara jobbiga...

Så här bra blev det med lådan som Boas byggde ihop

På den här ska jag sitta och sola i sommar. Men som sagt, den ska först målas ljusgrön, med mörkgröna blommor på. Sen tänker jag nog köpa en stor, rosa, dyna och lägga på den. Jag ska ha Anderstorps finaste och färggladaste balkong i sommar.

Imorgon ska jag komma igång med gymträningen igen! Nu när jag har en ny snygg träningströja oxå! Jag har sytt om den lite och tyvärr klippte jag upp halsringningen lite för mycket, så den riktigt hänger långt ner över båda axlarna. Men det vara ju lite så jag ville ha den, så den får duga. Tror den blir skön att träna i när den är så stor. Ska ta en bild så snart jag har hela min gymoutfit på mig! Ska försöka träna hårt båden måndag, tisdag och onsdag och även försöka ta långa kvällspromenader då oxå!

Appropå promenader. Jag har ju använt stegräknare sedan i fredags och jag är så besviken! I fredags var jag ju hemma och städae, tog en promenad till Nagelateljen och dansade halva kvällen på S8. Trots det hade jag bara tagit 4500 steg när jag kom hem på natten. Jag tyckte det var så himla konstigt. Så i lördags satt jag på mig den igen och tog 25 bestämda steg ute. Men när jag kollade på stegräknaren så stod det att jag tagit 3 steg. Den räknar alltså inte riktigt alla steg...eller rättare sagt, den räknar nästan inget steg jag tar. Idag har jag tagit en promenad på över en timme och har ändå bara kommit upp i ca. 5000 steg. Något är allvarligt fel med min stegräknare! Men jag envisas med att ha den ändå. Imorgon blir ju min första vanliga vardag och jag ska se hur många steg jag tar då. Jag tror nog jag tar fler steg på veckorna än på helgerna. Om jag inte kommer upp i 10 000 steg, hur långt jag än går så är det nog dax att införskaffa sig en ny stegräknare snart. På ett sätt är det väl bra att man blir lurad för då går man ju mycket mycket längre bara för att nå 10 000 steg...

Nu ska jag föröka hitta något att göra....
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: