Sofie Silwer- Egen företagare!
Publicerad:

Glömde ju skriva att Ulrika ringde till mig i går och berättade att hon har satt upp lappar på anslagstavlor på gymnasieskolor här i stan om att jag ska bli nagelterapeut. Tydligen så har det redan börjat ringa studenter till henne, som vill ha naglarna fixade till bal och student. Eftersom at det är just den kundgruppen jag skulle behöva träna på i början av juni så gick Ulrika genast ut och satt upp lappar  " Sofie har elevpris på nagelförlängning 425kr. Ring henne på 070-2033742!" Jag fick lite panik när hon sa det. Jag har ju inte ens börjat min utbildning. Jag vet ju absolut inget om naglar än! Trots det kan det alltså redan nu ringa folk och boka in tider hos mig...Det känns helgalet!!! Men det är ju bra att Ulrika har fixat det... Hade jag väntat med att sätta upp lappar tills efter jag var klar med utbildningen så kanske jag inte skulle hinna få nå kunder att öva på... Då skulle alla studenter säkert redan ha bokat hos någon annan. Men det här betyder att det nu är helt officiellt! Från och med 1 juni kan vem som heslt få naglarna fixade hos mig. Så ring mig och boka in en tid för att få fina naglar! Priset är endast 425kr för ett nytt set (ord. pris 850kr)! Haha...det här känns så himla konstigt... Försöka ragga kunder till något som man inte har någon kunskap om än... Ja, ja, det är väl bara att boka av kunderna om jag inte skulle hinna lära mig något innan den 1 juni.... Mycket pirrigt är det iallafall! Förresten, jag hoppas att mina vänner i Skellefteå ställer upp som försökskaniner redan under maj månad då jag går utbildningen! Hör av dig om du vill vara försökskanin!




Gå in på www. nagelateljen.se. Där kan ni hitta bilder och priser på behandlingar!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: