Min låda är klar!
Publicerad:

Nu äntligen är min "sittlåda" klar. Jag är helnöjd! Här kommer en före och en efter bild!


Så här såg det alltså ut när Boas byggde min "sittlåda"!

Nu ser den ut så här!:

Jag har precis målat klart den! Grön och somrig! På den här ska jag sitta och sola hela sommaren.

Min balkong börjar vara klar oxå...Jag har hängt upp nästan all balkongdekoration. Tyvärr måste jag vänta en månad till innan jag planterar blommorna, men balkongen är riktigt mysig redan nu. Igår invigde vi balkongen för i sommar. Kvällsmiddag på balkongen blev det igår:



Det här är två av de 13 ljuslyktor som hänger i taket på min balkong....


Här hänger tre andra lyktor...

En trevlig kväll blev det igår. Julia, Samuel och Hjalle var alltså här och käkade middag. det blev även lite pokerspelande och skönsång....:


Jag förlorade pokern...


Boas är redo med gitarren!


Min Boas spelar och sjunger "´Trubaduren"

Vid 01.30 var det sängdax.

Idag har jag alltså målat och nu ska jag sätta gång och diska efter gårdagens middag. Sedan ska jag duscha och fixa mig för klockan 17 ska vi på 20-års kalas i Skelleftehamn!

Dax att ta tag i disken nu!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: