Fredag= städdag!
Publicerad:

Idag lyser inte solen i Skellefteå och jag tycker nog att det är ganska bra! jag har nämligen tänkt städa och plugga de senaste 3 dagarna, men solen har lockat mer, så istället för att göra nytta så har jag legat i solen och latat mig. Men idag blir det tvättdag och vi har galet mycket tvätt samt att jag ska storstäda! Ser fram emot det! Boas åkte iväg kl. 7.00 imorse. Han och samuel ska kapa/klyva ved hos Månika & Peter... Är faktiskt lite orolig, man kan ju skada sig allvarligt på en sån där maskin! Boas som hade tagit på sig att han skulle tvätta idag (jag hatar att tvätta!) Men då han fick annan jobb, så får jag tvätta istället...suck!

Jag har lektion mellan 10-12 idag. Efter det ska jag nog cykla till Coop och kolla vad de har för grönfärger till min "sittlåda". Ska försöka måla den i helgen!

Igår kväll var vi ut till Boas mamma en kort sväng. Alltså lammen är för söööta! De är ju som små barn! De vill sitta i knä och kramas typ. Så mysiga djur!

Annars har jag inte så mycket planerat så mycket för helgen... Jag hoppas det blir en solig helg så att jag kan sola!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: