Blommor och presenter!
Publicerad:

Ska börja att skriva att jag invigde "sittlådan" i morse! Jag satt på balkongen, i solen och käkade frukost! Det var fantastiskt härligt! Längtar tills man kan sitta där i bara bikini och käka frukost, men det lär väl dröja ca. 2 månader, så mycket snö som vi har....

Efter frukosten tog en härlig promenad till gymmet. Så här ser förresten min nya gymoutfit ut som jag har skrivit om tidigare:

Tyvärr så är jag inte så nöjd med den blå tröjan då jag klippte ett på tok för stort hål runt halsen, men den är superskön! Den tröjan finns även i aprikos/orange som jag funderar i att köpa oxå....

Blev tyvärr inte så mycket plugg idag heller som jag hade planerat...Istället gick jag på Coop och kollade på allt möjligt och handlade lite inför middagen. På väg hem från Coop ringer Boas och säger att han hade slutat, så han kom och plockade upp mig. Väl hemma så fick jag en fantstisk fin bukett med rosor! :-) Jag blir alltid lika glad när jag får blommor!

Både Boas och jag var riktigt hungriga när vi kom hem så vi gjorde ordning lite melllanmål och gick in i vardagsrummet för att äta det. Gissa om jag blev förvånad när det stod en present på vardagsrumsbordet!


Så här fint såg bordet ut när jag kom in i vardagsrummet!

Jag öppnade det lilla paketet och blev glatt överaskad när jag fick en plånbok! Jag har länge pratat om att jag skulle behöva en plånbok, då jag har pengar och kontokort på olika ställen och då jag aldrig har med mig rabattkuponger som man får från olika butiker, de ligger alltid kvar hemma när jag är ute och shoppar! Men nu har jag fått en riktigt "Sofie plånbok" med bling bling, där jag kan ha pengar, kort och kuponger på ett och samma ställe.


Min nya Bling Bling plånka!

Så jag har blivit bortskämd med blommor och presenter idag! Vad har Boas fått av mig då...Hmm..ja, massa pussar har han fått...Jag köpte inte nå blommor till honom då det känns lite konstigt att ge blommor till killar. Så istället fick han det här:


Boas fick två styckna Ben & Jerrys glassar, då jag tror han uppskattar de mer än blommor. Han fick dock nöja sig med glass som present från mig. Vi ligger ju lite efter när det gäller B&J smaker. Som de flesta vet så var Boas mjölkproteinallergiker under många, många år! Så sedan vi blev tillsammans har både han och jag endast ätit havre- eller sojaglass. Men för prick ett år sedan fick Boas beskedet att han inte är allergisk längre. En ny värld öppnade sig! Bland annat B&J världen! Under senaste året har vi ätit oss genom en stor del av B&J sortimentet, men dessa två hade vi dock inte provat, så jag tyckte det var på tiden!

Annars har dagen varit lugn. Det var tänkte att vi skulle äta lite godare mat idag än normalt. Det blev lagomt gott, det vi åt... Kött och grönsaksgratäng med fetaost:


Det ser lite ut som spya, men grönsaksgratängen var god, däremot köttbiten var en besvikelse! Aldrig köpa billiga kotletter igen! Bläää! Och vinet var inte heller gott. Jag gillar verkligen inte Mauro, trots att många ha det som favvovin! Lite misslyckad middag tyvärr...men men

Imorgon ska jag föröka träna igen innan lektionen. Annars sk jag inte göra så mycket. Linda och Thomas kommer ju på torsdag och vi ska storstäda innan de kommer då Linda är lite kattallergisk. Så jag får väl börja storstädningen imorgon. Ska bland annat borsta katterna med FURminator igen!

God natt alla mina 20 bloggläsare!

    Taggar:


   Natalie

vart köpte du den där bling bling plånboken=?


2013-04-06 / 13:33:42
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: